Predor Šentvid

dvocevni cestni predor

Ideja o predoru pod Šentviškim hribom je postala aktualna v trenutku, ko je bila sprejeta odločitev, da se avtocestni odsek Kranj – Ljubljana priključi na zahodno obvoznico Ljubljane in ne na severno preko Kleč. Že leta 1985 odprt odsek avtoceste Kranj-vzhod-Ljubljana (Šentvid) je na koncu odseka obsegal 266,6 m dolgo galerijo pod železniškimi tiri v trasi bodočega odseka avtoceste proti Kosezam in izstopni in vstopni krak priključka na Celovško cesto tudi delno v galeriji.

S projektiranjem se je pričelo leta 2003. Prva projektna rešitev je predvidevala dvocevni dvopasovni predor brez priključevanja na Celovško cesto v predoru. S tako rešitvijo je bil sprejet tudi državni lokacijski načrt. Zaradi prometno ugodnejšega priključevanja vozil s Celovške ceste na avtocestni odsek Šentvid - Koseze in obratno, predvsem pa podatkov o predvidenih novih soseskah (Stanežiče ca. 9.000 prebivalcev in Škofovi zavodi ca. 5.000 prebivalcev) in planiranemu povečanju prometa do leta 2027 za okoli 23.000 voženj dnevno, se je začelo razmišljati o polnem priključku v predoru. Rešitev s polnim priključkom je bila zelo pozitivno ocenjena. Prednost take rešitve je razbremenitev Celovške ceste in s tem manjše emisije zaradi prometa. Tudi geološke raziskave in napredna tehnika gradnje predorov je pripomogla k odločitvi o spremembi projekta. Podana je bila vloga za spremembo državnega lokacijskega načrta in dopolnjen projekt za izvedbo.

Junij 2019

  • P
  • T
  • S
  • Č
  • P
  • S
  • N
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

    BIM Forum 2019 Bled
    Podjetje CGS Labs d.o.o, 11. junija 2019 v Grand Hotelu Toplice na Bledu organizira  tradicionalno srečanje BIM Forum 2019,  katerega soorganizator je Združenje siBIM. BIM Forum je edinstveni dogodek v Sloveniji, ki je namenjen izmenjavi ...

  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30