Predor Šentvid

dvocevni cestni predor

Ideja o predoru pod Šentviškim hribom je postala aktualna v trenutku, ko je bila sprejeta odločitev, da se avtocestni odsek Kranj – Ljubljana priključi na zahodno obvoznico Ljubljane in ne na severno preko Kleč. Že leta 1985 odprt odsek avtoceste Kranj-vzhod-Ljubljana (Šentvid) je na koncu odseka obsegal 266,6 m dolgo galerijo pod železniškimi tiri v trasi bodočega odseka avtoceste proti Kosezam in izstopni in vstopni krak priključka na Celovško cesto tudi delno v galeriji.

S projektiranjem se je pričelo leta 2003. Prva projektna rešitev je predvidevala dvocevni dvopasovni predor brez priključevanja na Celovško cesto v predoru. S tako rešitvijo je bil sprejet tudi državni lokacijski načrt. Zaradi prometno ugodnejšega priključevanja vozil s Celovške ceste na avtocestni odsek Šentvid - Koseze in obratno, predvsem pa podatkov o predvidenih novih soseskah (Stanežiče ca. 9.000 prebivalcev in Škofovi zavodi ca. 5.000 prebivalcev) in planiranemu povečanju prometa do leta 2027 za okoli 23.000 voženj dnevno, se je začelo razmišljati o polnem priključku v predoru. Rešitev s polnim priključkom je bila zelo pozitivno ocenjena. Prednost take rešitve je razbremenitev Celovške ceste in s tem manjše emisije zaradi prometa. Tudi geološke raziskave in napredna tehnika gradnje predorov je pripomogla k odločitvi o spremembi projekta. Podana je bila vloga za spremembo državnega lokacijskega načrta in dopolnjen projekt za izvedbo.

Junij 2018

  • P
  • T
  • S
  • Č
  • P
  • S
  • N
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

    BIM Forum 2018 Bled
    BIM Forum 2018 7. 6. 2018, Grand Hotel Toplice na Bledu   Vabimo vas, da se udeležite tradicionalnega srečanja BIM Forum 2018, ki bo potekal 7. junija 2018 med 9. in 15. uro v Grand Hotelu Toplice na Bledu.   Več o dogodku: BIM Forum 2018

  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  •